Privacy settings

We use a number of cookies on our website. Some are essential, while others help us improve our portal for you.

Privacy settings

Here is an overview of all the cookies we use. You can choose to accept whole categories or view more information and select only certain cookies.

Essential (6)

Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.

Statistics (3)

Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.
If the statistics cookies are subsequently deselected, they will remain on the computer until the expiry date. However, they are neither updated nor evaluated.

BingBong Casino: BingBong refuses to pay out €200 and deletes credit balance (Page 3)

Topic created on 22nd Dec. 2023 | Page: 3 of 4 | Answers: 51 | Views: 3,348
BingBong

We are sorry that you have had a bad experience with us.

We have checked your request and found that you have received a detailed explanation from the responsible department.



You have received the win from the social media quiz - money or free spins.



We have apologized for the inconvenience of the double credit and have provided you with 50 free spins as compensation for the mishap, which you have also used.



If you have any further questions, please feel free to contact customer service directly


This post has been translated automatically

Falke
Expert

BingBong wrote on February 26th, 2024 at 7:39 pm:
We're sorry you had a bad experience with us.

We have reviewed your request and found that you have received a detailed explanation from the relevant department.



You have received the win from the social media quiz - money or free spins.



We have apologized for the inconvenience of the double credit and have provided you with 50 free spins as compensation for the mishap, which you have also used.



If you have any further questions, you are welcome to contact customer service directly



This is a typical meaningless response from a bad casino. The problem is described in detail for pages and then you get an answer that doesn't address the problem at all.


If the story is true, then you should only have deducted €50. It's simply not the player's fault that you charged him another €50. That is entirely your fault. And that is certainly no justification for deleting real money that has nothing to do with the €50.
You could always do this as a casino, simply "accidentally" credit a player with €2,000 and then delete everything. What kind of logic is that?

And then to seriously have the audacity to give him 50 free spins for it, there are no words for how outrageous that is.

Sorry, but I'm really annoyed when someone from the casino is on the forum in person and then you get another typical standard reply that doesn't contain a solution or at least really explain why you don't agree with the player.

"We're sorry that you had a bad experience with us."

No, you're not, otherwise you would simply solve the problem fairly.

"We have checked your request and found that you have received a detailed explanation from the relevant department."

And what is that?

"You have received the win from the social media quiz - money or free spins."

Apparently he didn't, because you simply deleted some of the money.


"We have apologized for the inconvenience of the double credit and have provided you with 50 free spins as compensation for the mishap, which you have also used."

He can't buy anything from your apology either. And it's not about the double credit, but that you simply deleted, not to say stole, money that belonged to him.


This post has been translated automatically

BinGOLDiG
Expert

Falke wrote on February 26, 2024 at 8:42 pm:

This is such a typical meaningless answer from a bad casino. The problem is described in detail for pages and then comes an answer that doesn't address the problem at all.


If the story is true, then you should only have deducted €50. It's simply not the player's fault that you charged him another €50. That is entirely your fault. And that is certainly no justification for deleting real money that has nothing to do with the €50.
You could always do this as a casino, simply "accidentally" credit a player with €2,000 and then delete everything. What kind of logic is that?

And then to seriously have the audacity to give him 50 free spins for it, there are no words for how outrageous that is.

Sorry, but I'm really annoyed when someone from the casino is on the forum in person and then you get another typical standard reply that doesn't contain a solution or at least really explain why you don't agree with the player.

"We're sorry that you had a bad experience with us."

No, you're not, otherwise you would simply solve the problem fairly.

"We have checked your request and found that you have received a detailed explanation from the relevant department."

And what is that?

"You have received the win from the social media quiz - money or free spins."

Apparently he didn't, because you simply deleted some of the money.


"We have apologized for the inconvenience of the double credit and have provided you with 50 free spins as compensation for the mishap, which you have also used."

He can't buy anything from your apology either. And it's not about the double credit, but that you simply deleted, not to say stole, money that belonged to him.



That's exactly what it looks like!!!

How about you justify yourselves!
Or just realize your mistake and credit the player with 50€?
But real money no bonus or free spins!
Then you can really speak of a fair solution!

If I, as a cashier, realize that I have given a customer €50 too much change, I can't just take his whole wallet and give him 50 rolls as compensation!

I hope for a fair solution.

This post has been translated automatically

gamble1
Legend
Where have the times gone where VIP support made up for such a mistake out of principle with double the value as an apology to show the customer "Hey, you're not just the cow being milked"?

It doesn't have anything directly to do with BinBong but with all casinos but currently it's really going more and more in this direction if you make a mistake there is nothing but if we make a mistake there is also nothing or almost nothing and such behavior is really kind of sad I mean casinos earn a golden nose from the customers and the customers know this too but a little appreciation towards the customer can be in it

If I worked like this and treated customers like 90% of casinos do, I could have closed yesterday

This post has been translated automatically

BingBong

For data protection reasons, we cannot publicly disclose any information about a player or their player account.



In addition, we would like to point out that we are a legal and licensed provider.



The concerns of our players are important to us and are always thoroughly checked.



If you have any further questions, please do not hesitate to contact our customer service.


This post has been translated automatically

CaNna09
Amateur

BingBong wrote on 27.02.2024 at 10:21:
We cannot publicly disclose information about a player or their player account for privacy reasons.



In addition, we would like to point out that we are a legal and licensed provider.



The concerns of our players are important to us and are always thoroughly checked.



If you have any further questions, please do not hesitate to contact our customer service.



Many have NOT been waiting for this answer!


Sry but also from my side

SHAME ON YOU!

This post has been translated automatically

Tonkabohne
Top Member

BingBong wrote on 27.02.2024 at 10:21:
We cannot publicly disclose information about a player or their player account for privacy reasons.



In addition, we would like to point out that we are a legal and licensed provider.



The concerns of our players are important to us and are always thoroughly checked.



If you have any further questions, please do not hesitate to contact our customer service.



and we all hope that you will finally disappear from the scene - your Mafia GGL 🤮🤮🤮🤮

This post has been translated automatically

Lionking
Experienced
Instead of acting to the customer's satisfaction in this case by being accommodating, exactly the opposite is done.
It would have been the best advertising for BingoBongo.
Well, missed opportunity!

This post has been translated automatically

schwede666
Top Member
I played the 10 Monday free spins for Book of Ra Deluxe and won €17.10. Nothing was credited. You can't view the game activity or spin history either. In the end you Deposit something and "poof" it's gone, no thanks.

I have now logged in again and the free spins were offered to me again, this time 0.15 cents win. It was credited.
Words fail me...

This post has been translated automatically

BinGOLDiG
Expert

schwede666 wrote on 28.02.2024 at 02:40: Played the 10 Monday free spins for Book of Ra Deluxe and won €17.10. Nothing was credited. You can't view the game activity or spin history either. In the end you Deposit something and "poof" it's gone, no thanks.

I have now logged in again and the free spins were offered to me again, this time 0.15 cents win. It was credited.
Words fail me...


That probably means that the free spins were credited to you twice?

I had the same situation when I won 77 free spins through the social media quiz! However, these were not credited to me at €1 per spin, as announced in the promo, but incorrectly at €0.30! I then complained about this in the chat and the free spins were deleted and credited to €1 again!
Unfortunately, the free spins could not be activated automatically until the previous free spins were played...so I had to spin 77x until the bonus game was over and after the update no win was credited to me!
After that I was able to play the €1 spins!

Maybe you were credited free spins with a higher amount first, because the 10 spins are set to €0.10 per spin this time instead of the regular €0.30 spins

This post has been translated automatically

diana1211
Amateur

gamble1 wrote on 27.02.2024 at 05:52: Where have the times gone where a VIP support made up for such a mistake out of principle with double the value as an apology to show the customer "Hey you're not just the cow being milked"

It doesn't have anything directly to do with BinBong but with all casinos but currently it's really going more and more in this direction if you make a mistake there is nothing but if we make a mistake there is also nothing or almost nothing and such behavior is really kind of sad I mean casinos earn a golden nose from the customers and the customers know this too but a little appreciation towards the customer can be in it

If I worked like this and treated customers like 90% of casinos do, I could have closed down yesterday

Very well described, exactly the same opinion 👍

This post has been translated automatically

frapi07
Expert

gamble1 wrote on 27.02.2024 at 05:52: Where have the times gone where a VIP support made up for such a mistake out of principle with double the value as an apology to show the customer "Hey you're not just the cow being milked"

It doesn't have anything directly to do with BinBong but with all casinos but currently it's really going more and more in this direction if you make a mistake there is nothing but if we make a mistake there is also nothing or almost nothing and such behavior is really kind of sad I mean casinos earn a golden nose from the customers and the customers know this too but a little appreciation towards the customer can be in it

If I worked like this and treated customers like 90% of casinos do, I could have closed yesterday

Those times are over. People used to invest a lot in marketing and word-of-mouth advertising. Recommendations can be the best form of advertising. They also wanted to give players a real casino feeling, where the customer was seen as a guest and every wish was fulfilled. Nowadays, there are really few casinos that offer really good Bonuses or want to make up for their mistakes with bonuses. Has Platin ever rewarded you with a bonus if you were dissatisfied with a service and were inconvenienced as a result? I have twice waited more than 72 hours for a payout. Nothing was credited to me. But in one case I was rather glad that I got my money paid out. It was a very big win.

Since the white-listed casinos are struggling with a loss of revenue anyway, it's not surprising that they are no longer as accommodating as they used to be. You have to be a very solvent customer to get bonuses/compensation credited to your account.

This post has been translated automatically

Iknowyou
Experienced
I think it has clarified itself what is going on here.

This post has been translated automatically

Timbing86
Amateur
They have been earning a golden nose since opening and try not to have to pay out every euro ....laughable

This post has been translated automatically

gamble1
Legend

frapi07 wrote on 29.02.2024 at 19:17:

Those days are over. People used to invest a lot in marketing and "word of mouth". Recommendations can be the best form of advertising. They also wanted to give players a real casino feeling, where the customer is seen as a guest and every wish is fulfilled. Nowadays, there are really few casinos that give really good Bonuses or want to make up for their mistakes with bonuses. Has Platin ever rewarded you with a bonus if you were dissatisfied with a service and were inconvenienced as a result? I have twice waited more than 72 hours for a payout. Nothing was credited to me. But in one case I was rather glad that I got my money paid out. It was a very big win.

Since the white-listed casinos are struggling with a loss of revenue anyway, it's not surprising that they are no longer as accommodating as they used to be. You have to be a very solvent customer to get bonuses/compensation credited to your account.

So if you're talking about Platin, I have to say quite clearly that yes, they really have


I once had a bonus where it couldn't be activated which was a 100 € + 100 € 100% with x40 and it was booked manually and as an excuse for waiting and because there were problems the second time the turnover was reduced to x10 or something like that so I had a balance of 200 € but only had to wager 1000 for everything

In the same way, if you have a few 100 € minus during the week you can always ask for a bonus and almost never get less than 20 €

Of course it was still better in the past, but I would say it was better than nothing

This post has been translated automatically

Hot Topics21st Apr. 2024 at 01:55 am CEST

GambleJoe is aimed exclusively at user whose allowed to play legally with his current location in online casinos and does not violate the current law.
It is the responsibility of the user to inform himself about the current legal situation. Gambling is prohibited for children and adolescents under the age of 18.
GambleJoe is a registered trademark with the EUIPO of GJ International Ltd.

© 2012-2024 GambleJoe.com

Forgotten your password?

Create a new password here

  • 1. Fill in the 3 fields carefully and click on the green button
  • 2. Check your email inbox for a message from GambleJoe
  • 3. Click on the confirmation link in the email and your new password will be active immediately